måndag 19 juli 2010

Penningbron

Nyss framkommen till Emma B i örebro. Nu ska Öret få en andra chans att visa vad han går för. Sist jag var i Örebro var jag där med killen jag var ihop med och jag var för ung för att komma in på stället som alla hans kompisar skulle till. Jag och han gick till Satin. När jag skulle gå på toan var det en tjej som började prata teckenspråk med mig. När jag kom ut på dansgolvet och kollade runt lite så visade det sig att jag och min kille var de enda som hörde nåt på hela stället. KUL. Tydligen så ligger det enda dövgymnasiet i Sverige i Örebro.

Men nu blir det andra bullar. Snart ska vi på lägenhetsvisning och sen blir det nog en liten drinky. Sitter och tvingar i mig en cube nu. Så snuskigt sött. Tur ja bara köpte en (dagens i-landsproblem)./malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar