onsdag 28 juli 2010

I can see it now clear, how you wake up every morning with a new bird in your cage

asså livet just nu. jag har nog aldrig varit så trött. allt bara går i hundratio och jag klarar inte av att bara sitta hemma och inte göra någonting. måste utnyttja livet!! sen har jag fått nån jävla bäng på att det måste vara "fint" hemma hos mig, asså det vill väl alla, men mer typ städa när jag egentligen är astrött och vet att det kommer vara lika stökigt imorgon igen. och sen har jag tappat bort mitt munspel och min granne trodde ev att jag blev ihjälslagen häromdagen (obs blev ej det). nu måste jag gå hem till malin för att vi ska äta tacos hö hö. nu är det bara en dags jobb kvar imorgon sen ska jag till mora med clownerna och gå på grillfest hos jenny penny och kalle. spännande!!
tjing/ johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar