torsdag 1 juli 2010

underbara sommar

ikväll har jag haft middagsbjudning hemma hos mig med clownerna. det blev champinjonsoppa (det här sjukt goda receptet, tack niotillfem), Sommar med Ernst på tv och sedan Skärgårdsdoktorn. jag är så tillfreds med livet just nu, kan inte komma på något som kan bli bättre. det är så skönt! att ta den här lägenheten var det bästa jag gjort på länge. idag har jag satt upp lite tavlor nu när min pappa äntligen har varit här och skänkt mig en hammare.
 
Kungen har bytts ut i hallen och nu välkomnas gäster av Jimmy Page och Robert Plant istället.
 
det är tur att jag gillar assymetri för jag kan inte spika rakt för fem öre (har hållt blomman på bordet vid liv i över en månad, hurra).


tror att jag ska sätta upp två eller tre till nedanför för det är så många foton jag vill ha upp. ska nog framkalla några nya imorgon från nu i sommar.

nu ska jag läsa lite sen sova.
nightie/ Johanna

2 kommentarer: