lördag 17 juli 2010

alltså promise till mig själv:

1. jag måste ta tag i min jävla rädsla för getingar. förra året var det helt okej, det finns ju inte så många inne i stan och speciellt inte så många i London, jämfört med Sverige. men i år, alltså jag dör. det är så tråkigt när jag liksom försökte åka ut till landet och njuuuuta loss och så sitter jag och grinar över en jävla bålgeting. alla andra va helt lugna och åt middag och jag började hetstjuta och springa runt. ALLTSÅ. men den satte sig nästan i håret!! vad fan gör man? man kan ju dö. bli stucken, va allergisk och sen ba kola helt sådär! det vill jag inte. och därför tror väl min hjärna att det är bättre att grina, skrika och hoppa runt lite. he he så jävla tragiskt.

2. ska vara så rädd om mina vänner och mina föräldrar. dom är så himla bäst i hela världen.

3. jag är inte och kommer aldrig vara nåns jävla summercat. det funkar inte så. glöm inte!!

nu ska jag se på film alldeles strax. får se vad jag får för alternativ att välja på. men först saluhallen och sen tvätty.
XOXO johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar