tisdag 6 juli 2010

Försening.

Här kommer en bit av min sommar..



Efter midsommarafton kommer midsommardagen och då hade vi som vanligt bokat bord på hotellet. Men först en fördrink i husvagn.

  
Aaron hade tänkt på allt, och matchade duken på hotellet. 
Efter maten tog vi en "efter-maten-drink" i en annan husvagn. Det var så sjukt kul att Becka och Anton var med. Så kul att jag drog igång min flytta hit kampanj som vanligt.


 
Sen gick vi tillbaka till hotellet och festade tills dom slängde ut oss. Jessie såg sådär busig ut som bara hon kan göra.


 
Jag och Aaron bestämde oss för att kvällen inte var över ännu och åkte på efterfest på en ö. Smart drag.

 
Väl framme på ön hittade jag en hund som jag tyckte om.


Och så badade vi tills det var dags att säga hejdå till midsommar och gå och lägga sig.


 
Och så har vi vart på IFK. Har inte varit där på flera år men jag hade faktiskt riktigt kul. Det är så roligt att gå med Ida och hennes pappa för dom kommenterar matchen och tränarens drag hela tiden.
I fredags firade vi med klassen att vi är klara med praktiken och med hela första året. Jag älskar min klass. Vi har så skoj. 


 
Jag Patrik var lika snygga i likadana glajjer.


 
Senare joinade clownerna såklart och jag ville aldrig gå hem.


 
Sen åkte vi ut till Björkö för att sola, bada och dricka vin. 


 
I hammoken(?!) måste man sitta helt stilla för annars rasar den. 


I lördags åkte vi ut på sjön för att hitta en öde ö som vi kunde ligga helt ogenerade på. Vi åkte förbi Kejsaren. Vid Kejsaren ska man åka tre varv runt den och ta en snaps. En del klistrar fast sina snapsglas på Kejsaren.


 
Mamma läste sjökort och pappa körde som en båttjuv.

Det är vad jag har gjort den senaste tiden. Men nu är det slut på sötebrödsdagarna för min del. Nu väntar jobb i två veckor innan jag blir dagdrivare i fem veckor igen. På återseende!/malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar