torsdag 29 juli 2010

jag har jättesvårt att komma ihåg vad jag gör i veckorna. tittade på min telefon to freshen up my memory:
jag har läst Hänt Extra. tyckte att det här var jättekul!

i förrgår var vi hemma hos sandra och grillade. jag, anna och jessica provade sandras nya glasögon men vi såg bara ut som muppar. sandra var jättefin i dom!

loppisrunda i östergötland. vi var bland annat på sveriges kanske äckligaste loppis som luktade som en blandning mellan gammal böckling och kokta kräftor. okej vet inte ens vad böckling är men det lät ju äckligt. en annan var i det här huset som seriöst kändes som att det skulle ramla ihop vilken sekund som helst.
 
fest hos gabbe i lördags. get i fez!

påminde mina föräldrar om att jag hade namnsdag med ett mms förra veckan. fick inget svar :C

herregud är så trött. ska typ sova nu
/jo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar