torsdag 15 juli 2010

Triwa

Eftersom pappa var så snäll och gav oss en liten sommarpeng har jag bestämt mig för att köpa nåt fint för den. En klocka. Nu har jag Casion som Johanna köpte till Conor i present men som han inte ville ha sen när dom gjorde slut.

Enkel men jävligt cool. Och den är mycket mer lila än va den är på bilden. 


Igår va vi på trädgårn/manesa/hugos. Mycket trevligt att träffa Jennypenny igen. Lite seg idag bara. Snart ska jag och Jesan åka och bada. Bara hon inte chickar ur  bara för att det är lite molnigt. Nu är det bara tre dagar kvar tills jag ska åka till pengabron för att träffa Emma B. Sen blir det stockholm med Aaron och hans bror Blair som kommer och hälsar på oss i en vecka. Stressig första vecka på semestern blir det. Tur att jag har fyra till att vila upp mig på:) *rubbing it in* /malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar