tisdag 27 september 2011

You've gone and got sick on my trainers I only got these yesterday Oh ma gosh I cannot be bothered with this

Igår när jag åkte campusbuss så blev jag nåt fruktansvärt åksjuk. Jag blir det ibland, när jag är hungrig, svettig eller folket omkring mig bara är jävligt störiga. Försökte läsa några sidor också men då sparka magen backut öm en säger.

När jag mår sådär illa så är det som om allt jag ser, hör eller känner lukten av kan få mig att kaskadspy på en millesekund. Tjejen bredvids jävla irriterande Charlotte Perelli-dialekt (Aha? Kul! Woligt!), tjejen framförs vidriga tonfisksallad som hon naturligtvis skulle äta när det var som värst, indierna som satt och skrek bakom mig och så vidare och så vidare. Alltså, den som kunde höra mina tankar i den stunden. Jag ba: "din jävla 20546¤%"&&/((%¤! AAGGHHH". I tanken då alltså. Skrek inte rätt ut på bussen om nån nu trodde det.

Men idag mår jag bra! Ville ba säga det.

/Johanna

2 kommentarer:

  1. Mycket wolig observation! :) Mera sånt!

    SvaraRadera
  2. Woligast var när hon berättade om sin utlandsresa: "O så dök vi också.. asså på riktigt! I vattnet o dä. Med tuber och allt!!"

    Man ba nähä?

    /Johanna

    SvaraRadera