torsdag 1 september 2011

Fail.

Tog ett par jeans på mig idag som jag inte använt på länge. Efter en halvtimme kom jag på varför, detta är nämligen inälvsjeansen. Inälvsjeans känner man lättast igen på tightheten runt magen. Det känns okej i ca en halvtimme. Lagom så att man hinner åka till jobbet. Väl på jobbet har inälvorna och viktiga organ tryckts ihop och ligger samlat nånstans i mitten av kroppen. När de väl har lagt sig på plats känns det ganska okej. Enda tills man tar av sig byxorna på eftermiddagen och inälvorna ska lägga sig till rätta igen. Då gör det så fruktansvärt ont, så det är vad jag har att se fram emot i eftermiddag. Nu sitter jag med knappen uppknäppt för att minimera skada.

/Malin

ps. matlådan med vitlökskycklinggryta rann ut i väskan. Heja torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar