torsdag 29 september 2011

110929

Under en längre tid har jag haft en känsla i magen att jag har glömt något. Typ någons födelsedag eller något jätteviktigt på jobbet. Men det verkar inte som att det är något jag har glömt.

Första gången på jag vet inte hur länge så ska jag ha en rehabhelg (det är tanken iaf). På fredag ska jag träffa sthlmsmimmi för ett glas vin på munken. På lördag drar spö till arkösund för lite helg a´la Denise Rudberg. För er som inte är med på vad detta innebär så kan jag bara sammanfatta denise rudberg inspiration med kashmirtröjor, finvin, lyx och fina miljöer och obegränsat med pengar. För er som känner oss vet att detta är inte SPÖ yjejerna så vi gör en variant av detta.

Tar även tillfälle i akt att uppmana er att läsa lite böcker av denise rudberg chic lit böcker, det gör alltid att man finner glädje i livet. Detta är mina favvo böcker:

Väninnan (2000)

Storlek 37 (2002)
O.s.a. (2003)
Jenny S (2005)
Matilde (2006)
Åse (2008)


//Jesan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar