fredag 23 september 2011

Links

Jag läser ungefär tjugo olika bloggar, kanske fem av dem dagligen och andra bara när jag har mycket tid över eller behöver lite inspiration eller så. Det här kan ju låta så töntigt, men jag tycker faktiskt att det ger mig så mycket att läsa om andras liv, tankar och upplevelser. Det är som om man får perspektiv på sitt eget liv och en himla massa bra tips. Det här är mina favoriter som jag alltid följer:

När du inte orkar ringa en vän - livsstilsblogg (kan man säga det?) som skriver om vardag, bebis, jämställdhet och allmänt sköj. Favoritinlägg när hon råka pilla sin fd hund i stjärten men jag kan inte tyvärr inte hitta länken till det inlägget.

Niotillfem - Har läst sedan starten och jag tycker att hon verkar vara typ smartast i världen. Man kan skoja hur mycket som helst om hur hennes läsare skulle kunna ta livet av sig till förmån för henne om hon bara ville det, but still. Niotillfem-Sandra is the shit.


Mokkasin - Bästa inredningsbloggen med fina bilder, inspiration och hela den biten.

A beautiful living - Också inredningsblogg som alltid visar fantastiskt fina bilder. Jobbar som fotograf (tror jag?) och är syrra med Amanda Schulman (tror jag också?)

Malins favoriter:

Dödscool - Har läst Malins blogg i ett eller två år och hon är så ärlig och cool så att man dör lite. Det kanske är från henne som jag fått mitt nyliga mans-hat. Sedan jag började läsa så har hon hunnit gift sig, skiljt sig och gjort abort två gånger.

HejSonja - Tvåbarnsmamma från norr ut nånstans med världens härligaste dialekt som gör videoinlägg nästan varje dag.


/Johanna och Malin vid olika tillfällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar