söndag 18 september 2011

Ofräsch osval men fetingbra tjej

Bara för att jag inte klarar av att planera någonting i förväg så sitter jag i detta nu hemma hos Viktor, ska bli upphämtad av mamma och pappa om ca 10 minuter och har INGA kläder. Alltså skojar inte, jag är så tankspridd så jag har inte tagit med mig ett enda rent plagg att ha på mig den här veckan (det är Viktor-vecka så vi har varit här hela veckan). Därför har jag följande alternativ att klä mig i:
Svarta jeans som jag har haft på mig varje dag i exakt en vecka nu
Bikinitrosor (hade att välja på det, smutsiga trosor eller kallingar so.....)
Tio nummer för stor Led Zeppelin-tischa som jag hittade i Viktors byrå
Malins fejkconverse
Egen jacka

Blir perfekt! Längtar så mycket efter att bli sambo nu med universums mest fantastiska människa så man slipper detta släpande med grejer. Jag har börjat förbereda mig mentalt så att jag ska bli "lättsam sambo" istället för "psycho sambo". Känns inte helt lätt alltså. Skönt att man har tre månader på sig ändå.


/Johanna

2 kommentarer:

  1. enligt mig är du den bästa sambon ever så du har inte så mycket att oroa dig för <3 puss /jen

    SvaraRadera
  2. hej, i'm learning swedish and sometimes read your blog.
    i just wanted to say jag förstår dig så väl! i am going through the exact same thing. i have the world's most wonderful boyfriend, but have been feeling so unbelievably emotional lately, it's mental. i guess, i just wanted to say that you're not alone, so cheer up, things will be ok.

    SvaraRadera