tisdag 20 september 2011

Revanschen.

I helgen blev jag först leggad när jag köpte trav. Det har aldrig hänt förut. Senare på eftermiddagen så blev jag leggad igen när jag köpte ciggysar. Och då är det ju bara någon vecka sen det här hände. Vad kan vi då dra för slutsatser av detta? Jo, att jag antingen har ett väldigt ojämnt utseende vilket gör att jag ibland ser ut som 17 och ibland som 30 eller att jag ser himla ung ut i min nya hårfärg. I vilket fall som helst så är det inte last chance saloon än så länge. Faran är över och kusten är klar.

Idag var jag för övrigt på systemet och köpte en flaska rött som jag och Jesan ska ha till vår myskväll med fläskfilégryta som vi ska ha ikväll. Obs att man inte vill få "medges ej" på en flaska rött för 49SEK tre dagar innan lön. Såg nog lite svettig ut när jag slog in pin-koden men jag klarade mig.

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar