onsdag 28 september 2011

Maroccanoil

Vet att detta inte är en blogg som hamnar inom kategorin "ta kort på sig själv i spegeln och tipsa om skönhet". Men jag måste bara ge tips på en fetingbra hårprodukt som funkar för ALLA hår. Bebishår på en sekund, perfekt. Maroccan oil finns i två varianter, original och light beroende på om man har tjockt eller tunt hår.

Man kan lägga i den i både fuktigt och torrt hår, så jag brukar använda min varje dag och håret blir så lent och bra utan att bli flottigt (om man inte trycker i den i hårbotten, som exempelvis Jenny Hillström envisas med att göra varje gång). OBS OBS att jag inte får spons för detta som det kanske kan verka som *storbloggerska* *hybris*, jag är bara intresserad av hårprodukter. Slut på tips.

/mvh lent_hår88

4 kommentarer:

  1. Maria Montezami ligger steget före dig och tipsade om detta i förra avsnittet av Hollywoodfruar! Men kan du inte be om spons från ditt gamla jobb så kan vi tipsa varje dag. Kan man få ta lite av dig o testa med då? Vill inte köpa i önödan serru. Mvh sis

    SvaraRadera
  2. Om jag är Montazami så är du Gunilla, mobberska! Vi har iofs sålt den här i ett år så den är inte direkt new för mig heller...... eh um eeeeh så det så. Ska fråga hårvårdsbaren efter spons så kan vi bli en storblogg som får va med på blog awards?

    /J

    SvaraRadera
  3. & du kan få låna av mig så slipper du köpa i önödan.

    /den enda som kommenterar

    SvaraRadera
  4. johanna kom på att jag inte fick se london bilderna dennna gång heller!! jag har ju inte framkallat min kamera än... *host host* förresten tröck jag inte oljan i hårbotten denna gång så det så!!

    SvaraRadera