tisdag 20 september 2011

Kommentarer.

Som vi har tjatat och gnatat om att folk aldrig kommenterar på den här bloggen. Men så idag kom jag på att vi typ aldrig svarar när någon har kommenterat. Då är det väl klart att ingen vill skriva något, det är ju själva utbytet som är det roliga med kommentarsfältet. Så nu tänkte jag kommentera lite kommenterarer satt säga.

Anonym sa...
Det kan jag också säga!! Eller rättare sagt, ALLA ni tre som driver bloggen är helgrymma!! Ni gör mina dagar på jobbet roligare! Älskar hur ni beskriver och skriver. Fortsätt, för det ni gör är bara så bra! Kram
Anonym sa...
hej, i'm learning swedish and sometimes read your blog. i just wanted to say jag förstår dig så väl! i am going through the exact same thing. i have the world's most wonderful boyfriend, but have been feeling so unbelievably emotional lately, it's mental. i guess, i just wanted to say that you're not alone, so cheer up, things will be ok.
Tack, det känns skönt att veta ibland att man kanske inte är den enda som är svår att bo ihop med. Vad kul att du läser! Lycka till med svenskan :)
 
Anonym sa...
jag ahtar dig


Det var det, fortsätt kommentera, då blir vi glada!

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar