tisdag 6 september 2011

5 år av September.

Kollade upp lite vad jag har haft för mig dom senaste fem åren i September.

2006 hade jag precis flyttat till London, min bil brann upp och jag träffade Aaron. Hanna och jag flyttade till Bow och blev snuskiga sambos som aldrig städade.

2007 bodde jag och Aaron i Muswell hill. Jag blev påkörd av en bil och var ute med mina topshop-vänner mest varje kväll.

2008 var jag som allra lyckligast. Jag var så positiv att det var lite psyk. Jag jobbade på Gina Tricot och pluggade på komvux och var så otroligt nöjd med livet.

2009 ville jag så himla gärna komma in på min skola och när jag väl gjorde det var jag världens lyckligaste.

2010 flyttade jag till min alldeles egna lägenhet. Den blev hemma för mig på en sekund. Sen hängde vi en hel del på munken.

Det var dom fem åren. Väldigt bra år om man får säga det själv.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar