söndag 25 april 2010

vaken.

Klockan är strax efter 9 en söndag morgon. Jag är så jävla bakis, NOT! Slog upp ögonen och ställde mig upp utan att det började dunka i huvudet. Jippi! Skål för att gå ut på fredagar! Klassfesten i fredags var succé och alla delar av bordet hade lika kul. Jag höll mig på mattan och skötte mig hela kvällen Hejja! Synd att man inte ska ses på ett tag nu.

Just det.. det börjar bli dags att arrangera midsommardagen på arkösundshotellet igen. Än så länge är det jag, sis, jess, Aaron, Aarons bror Blair, Anna P, Becka, Anton. Sen har jag inte hört nån mer. Men alla som vill med kan väl höra av sig, för vi borde nog boka bord i maj nån gång. Såhär kul har vi haft dom senaste två åren:) Jobbar hårt på att göra detta en tradition som ska gå i generationer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar