torsdag 29 april 2010

NIKE+IPOD

HATAR MIG SJÄLV PÅ MORGONEN! jag skulle ha tvättat, pluggat och sprungit mellan kl 7-9 enligt planen men vaknade 08.52 och ba: o_O whut? jag märker inte ens om klockan ringer när jag inte "måste" gå upp. när jag ska på viktiga grejer i skolan eller ska jobba så kan jag gå upp hur lätt som helst.
men men det kanske var bra för mig att sova lite nu när jag har tid. nu är tvätten igång i alla fall och jag äter frukost. ska bara vänta på första maskinen, sen ska jag ut och prova min nya... manick!! ni vet, den där grejen som synkar nikeskor+ipod! är så himla övertänd haha! jag visade den för anna igår och provade att gå runt lite med skorna och ipoden i handen. hon ba: men måste du ha den där med dig nu då? *pekar på ipoden* jag: va? jaa vart trodde du musiken skulle komma ifrån då, skorna eller?
anna: ....*skäms* hahaha.
känner att det här kommer att bli en superbra dag trots mitt lilla missöde imorse! tjing tjing/ johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar