söndag 25 april 2010

cause im a milf mothafucker yes i am

blä bu jag vet inte varför jag skriver här såhär dags, borde inte göra det jag vet. jag har varit på hugo's ikväll första gången på typ 1 år? känner mig som en gammal tant när jag är där. tycker helt seriöst att ljudet är för högt (LOL), alla ungar som är där är typ 18,5 och beter sig precis som jag gjorde när jag var arton och ett halvt, känner mig trött och ba näää vad gör jag här. men idag var en av dom bättre gångerna, jag var med anna och jonna och lyssnade på gammal indie och trodde vi var 18,5 igen. det var kul men sandra sa en grej som var kändes sann. vi är typ milf där? HAHA är det så? usch och fy ska börja gå till harrys och va *ung tjej* sen berätta sandra en rolig historia om en gång när vi var på fest i svärtinge för många år sen. sara, sandra +några fler? hade somnat i en säng, sen när sara vaknar så är sara helt övertygad om att dom tältar!! "var är dragkedjan, jag kan inte hitta dragkedjan!" fatta paniken för hon hittade ju aldrig dragkedjan haha.
nu ska jag sova för jag ska jobba imorn igen. tjing tjong dong fjong /johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar