lördag 17 april 2010

not fair play

när jag äntligen hade bestämt mig för vilka skor jag ville ha som tuffa streetskor så var dom slut idag när jag skulle köpa dom! :C någon som har ett par Nike air max twilight runner i en uk 5 att ge bort?
jag köpte i alla fall springskor idag så nu blir det springa av! eller vi får se hur det går med lille magen men jag ska prova i alla fall. tycker ändå att jag blir så orättvist behandlad. här har man ätit nyttigt hela veckan, inte druckit (så mycket) och till och med tränat en gång och vad får man för det? nada.
kroppen fick väl en chock kan jag tro, jag har nog inte ätit såhär mycket sallad som under den här veckan på hela året sammanlagt. haha alltså kroppen sluta jävlas med mig! kanske är det så att den egentligen bara törstar efter en liten källaröl eller två men är för blyg för att säga till?
/jojo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar