fredag 30 april 2010

Has he lost his mind? Can he see or is he blind? la la la *lycklig*

god morgon. har nyss ätit frukost, lyssnar på black sabbath och blir yr i huvudet av att stirra på det här smått psykadeliska mönstret:
då kan man fråga sig varför jag gör det men det kan jag tyvärr inte svara på. 
igår blev det skratt och vino på munkis med malin, aaron, jess och anna och sedan viktor och jeppe när de tre förstnämnda bestämde sig för att call it a night. ikväll är det valborgsmässoafton och jag förstår inte riktigt varför alla gör en så stor grej av det. det är ju knappast någon förutom barnfamiljer som går och tittar på en brasa och lyssnar på gosskör. eller? gör folk sånt på riktigt?
jag ska grilla hemma hos jessicas föräldrar i smedby i alla fall. har så jävla mycket gott att äta till kvällen så jag nästan spricker bara jag tänker på det! till apertif (!) blir det halloumi, corn on the cob (jag tycker att det låter finare så än bara vanlig majskolv, som på tal om annat egentligen borde heta majskorv enligt min mening) och en och annan öl. sen blir det grillad fläskfilé, flintastek, kroketter, bea, sallad och kanske en liten öl till. AS I've been waiting! haha.
nu sortera tvätten, läsa, jobba och sen go and dö. (skoja)
/johanna

ps1. har det här helt plötsligt blivit min egen blogg, eller vart fan är dom andra tre? har jag för mycket fritid? (retorisk fråga...)
ps2. varför är det ingen som kommenterar era svinpälsar? vi har massor av folk som läser men alla ba *MUTE* :C

2 kommentarer:

  1. Det där mönstret satt jag och stirrade på för 35 år sen
    Ghöran

    SvaraRadera