torsdag 15 april 2010

I'm thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images

känner mig så jävla produktiv idag. dock har jag bara hunnit med sånt som vanligt folk gör vareviga dag. om inte mindre haha. gått i skolan 10-12, lagat ihop lite lunch, tvättat alla mina kläder och fikat med mamma. ska läsa lite Human Resource Development och gå en långpromenad sen är denna dagen complete. är jättesugen på att grilla på någons bakgård, dricka rosé, skratta och röka som en skorsten men man kan inte få allt här i livet.
jag måste visa hur söta våra grannar är. tanta som bor bredvid malin pyntar alltid i trappuppgången på deras våning. vid jul stod där en tomte, vid påsk en kyckling osv, och nu står det en liten blomma och ett värmeljus. så gullig! hon har för övrigt gett mig och malin ett varsitt bord som hon inte ville ha längre. jag fick ett jättefint avställningsbord i teak.


idag är det bara skrattlistan som gäller på spotty. det ska man ha på våren.

/johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar