måndag 12 april 2010

berlinday2

enligt ralph lauren är det getingmidja som gäller för herrar i vår. haha.

 
nåt jädra torn vid kurfürstendamm. av okänd anledning hade tornet ingen topp. blev kanske bömbad under wwII?

 
vi tittade på kaniner och getter vid alexander platz

"det måste vara någon typ av ostfest nu.." överallt tjatade dom om osterfest och jag såg framför mig vilka goda ostbrickor vi skulle beställa in på någon mysig uteservering och ba svullla loss. sen var det ju bara påsk. osterfest=påskfest kort och gott. *fail*

 
strongbowtime!! det är väl alltid strongbow-time i och för sig?


okej det här tar ju hur lång tid som helst så inser ju nu att jag kommer få sitta halva kvällen med det här om vi ska gå igenom hela dan. så för att göra en lång historia kort: vi åt asgod burgare på en rysk restaurang, var på dr. pong och spelade rundpingis. malin gick till final men jag bara åkte ut hela tiden så jag fick sitta och dricka drinky och röka under tiden. sen var vi på klubb med en massa indiekids och dansade. sen tog vi en taxi hem vid 6 för vi hittade inte hem. slut!

/jo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar