lördag 10 april 2010

KARIN O GÖKA HAR EN ISMASKIN

idag har jag, malin och aaron haft världens mysigaste dag. imorse blev jag uppbjuden på frukost hos hedberg/sowry. sen var det dags för 2-handrunda! idag tog vi hooden-turen så det blev bra&begagnat och hela människan. vi drog förbi partaj också och köpte en liten presse till jesan för vi ska på galej hemma hos henne ikväll. nu har jag bestämt mig för att jag ska börja använda min kamera igen. den ligger bara och dammar hemma och det går inte fortsätta så. så igår blev det paparazzitime hemma hos jonna och sen på munken. here we go med bildbomb:



vi försökte köra på sofie-posen men vi har glömt bort hur man gör. då vet man att det var för länge sen man träffade soffan.


titta vilket långt hår!! *obsessing*





















FÖRLÅT ANNA, jag vet att du var med på festen men du tog dom flesta av bilderna!!
sen drog jag till munken och mötte clownerna!


JAG VILL ALDRIG GÅ HEM!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar