torsdag 22 april 2010

GAH

Idag känner jag mig inte alls speciellt getthofabulous... Imorgon ska jag ut och partaja med klassen. Det är så skoj att gå ut med klassisarna. Dom skulle jag ju inte umgås med annars kanske men alla är så himla gulliga. Det sämsta med att gå ut med klassen är att man är så många, och så känns det alltid som att dom har det mycket roligare på andra sidan bordet. The grass is always greener on the other side you know.. Men det ska nog ordna sig. Ska göra mig himla fin imorrn har jag tänkt.

Och så ska jag luncha med mamma efter tentan också. Hon ska bjuda mig eftersom jag var så snäll och cyklade till sjukhuset igår. Och det var en bedrift kan ja säga. Motvind, spöregn och så cyklade jag vilse till på köpet.
Auf weederseen(!?)/malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar