torsdag 22 april 2010

tipsy nej tack

bästa tipsen om man är riktigt bakfull:
1. duscha. ev borsta håret men det glömde jag idag så jag ser ut som ett troll
2. ta på mjukisar och gå till närmsta affär.
3. köp massor god mat, typ fräscha grejer som sallad, massor av frukt, serranoskinka och soppa.
4. laga lapskojs med malin för det gör man inte så ofta.
5. agera domare i stundande coca cola-tävling som malin har anordnat.

på tal om tävlingen så har det varit malins största dröm att ha coca cola-tävling. så jag som inte tycker om cola får vara domare när vi ikväll ska se ifall malin, jess och aaron kan känna någon skillnad mellan coca cola, cola zero, cola light, pepsi, pepsi max och fake-cola. ska bli jättekul, i'll keep you updated!
/johanna

1 kommentar:

  1. fan att inte jag får vara med. jag skulle vinna!!

    SvaraRadera