måndag 19 april 2010

jag är så himla glad just nu. nöjd och glad över det mesta i livet. det är ganska sällan jag känner så på alla plan men just nu känns allt perfekt. jag är glad över att jag har börjat ta tag i lite saker som jag har velat länge. försöka balansera skolan, träna, jobba och hänga med allt underbart fölk som finns. det är så sällan som man tänker på det när man mår bra, fast det är jättelätt att känna efter när man mår dåligt.
förresten, jag vill köpa en sånhär:
koppla ihop ipod och skor så får man höra hur långt man har sprungit och en massa pepptalk från nån nikekvinna. eller är det att gå lite överstyr efter att ha sprungit två gånger i mina fräsiga skor?

nu ska jag sova. har absolut ingenting på schemat imorn. eller en massa saker jag måste göra men liksom inget klart schema för hur det ska gå till. det brukar bara sluta med att jag ser på tre kronor med malin hela dagen.
/johanna

2 kommentarer:

  1. bästa grejen!

    och så undrar jag lite vart ni har fått tag på tre kronor? och om jag skulle kunna få komma som extragäst till avsnittet där bimbo dör? för då kan jag och jessica äntligen lösa vårt femton år långa bråk om huruvida bimbo ligger utanför eller i bussen..

    SvaraRadera
  2. det finns att ladda ner på piratebay. jag tror att bimbo dör i slutet av säsong 3 (som vi är i början på just nu) om du kommer hem i helgen kan vi se till att se det avsnittet då..
    men jag kan svara på frågan angående bimbo direkt: utanför bussen. http://www.youtube.com/watch?v=Wlo8FAqSIDA

    SvaraRadera