tisdag 13 april 2010

har tappat bort mitt minneskort :C buhu. orkar verkligen inte leta, var bor du lilla råtta? det kanske är hemma hos malin i och för sig så det är ju dumt att leta i onödan då.

ahopp. sitter hemma och har lunchytime för mig själv. lyssnar på patti smith och ba softar. vi ska träffa vår kontaktperson på corren och diskutera vårt projektarbete med dem i eftermiddag, och mötet blev i Norrköping för en gångs skull!! hoppas att vi kan göra alla intervjuer i Norrköping också så att jag slipper åka. aaannars? jag klarade duggan imorse, 31 av 32 möjliga får man väl vara skapligt nöjd med.

nu ska jag gå ut och sola lille kröppa, röka en ciggy samt försöka få tag i fridus så att jag kan grattishälsa henne för hon fyller nämligen 21 år idag. hurra hurra hurra!

/jo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar