måndag 26 april 2010

"don't talk black to me"

åå alltså jag kan inte nog poängtera hur mycket jag längtar efter att flytta in i min nya lägenhet och ut ur det här huset. vilket jävla pissfolk det är som bor på min gata (minus malin och aaron såklart). på vägen hem från bussen blev jag stoppad av en kärring med kryckor. hon ba spärra av hela trottoaren genom att sträcka ut dom där jävla kryckorna rätt ut i luften samtidigt som hon gapade: CYKLA PÅ VÄGEEEEEN!!! man ba okej du är den enda som går på trottoaren & jag är den enda som cyklar, det finns plenty of room för oss båda så vad fan skriker du om? jag runda konan samtidigt som jag sa något jätteotrevligt och sen var det inget mer med det. då möter jag en granne till mig som stod och tjafsa i minst fem minuter om hur jävligt det har varit här i huset enda sedan hon flyttade in. "jag har bott här i huset i 27 år och jag kan inte beskriva med oooord hur illa det har varit." du kanske borde flytta då?
/johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar