måndag 13 februari 2012

Roy boy.

Mina föräldrar ringde nyss från Bali. Alltså roligaste konversationen med min mamma. Det var typ 2 sekunders fördröjning, jag tror att jag hörde dom direkt men att det tog några sekunder innan dom hörde mig. Det fattade ju inte mamma så varje gång jag sa något följdes det av: "Va? Hallå? Är du där?" från hennes sida eller att hon bara pratade vidare utan att jag hade svarat. Haha. Hon messade häromdagen och frågade ifall hon skulle köpa balinesiska "Ray ban"-solglasögon till mig. Jag svarade att det fick hon jättegärna göra om hon tyckte att dom såg relativt äkta ut. Det tyckte hon ju att dom gjorde när hon köpte dom, men sen när hon kom hem och tog på sig läsglasögonen såg hon att det stod "Roy boy" i snirklig stil på bågen. Man ba O_O #fail.

Från Thailand 2008

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar