fredag 17 februari 2012

Galen.

Har hostat sönder lungorna ca hela natten. När hostan väl gav med sig började en fågel med det mest enerverande, monotona lätet att sjunga prick utanför fönstret. I swear to god, hade jag haft ett luftgevär hemma hade det inte spelat någon roll hur söt fågeln var.

Ser ju mig själv helt yrvaken hängandes ut genom fönstret i bara trosorna och försöka pricka en liten domherre med ett gevär. Ser hur poliserna tar sig in i lägenheten och släpar mig ut genom trapphuset och sätter mig i baksätet på en polisbil med en sån där orange filt runt mig. Där sitter jag och gungar fram och tillbaka och säger "Jag ville ju bara sova" om och om igen tills jag somnar av utmattning där i baksätet.

Idag är jag på tårna. Våga bråka med mig idag. 

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar