söndag 19 februari 2012

Moodboard

Är så barnsligt lycklig över min lägenhet. Jag får ju bestämma precis ALLT.  Så idag har jag världens mysigaste eftermiddag och gör en moodboard med inspiration till renoveringen för det har jag läst i Sköna hem att man ska göra. Har tänt doftljus och lyssnar på Thorsten Flinck. För jag gillar honom. Både som person och som musiker.
Är det någon som vet vad den här tapeten heter? Jag vill gärna ha den i ljusblått i sovrummet men jag kan inte hitta den. Jag känner mig lugn av den här tapeten och det tycker jag är viktigt i ett sovrum. Jag vill att det ska vara bra ljuddämpning i sovrummet och att det känns som att man bara vill slänga sig ner och mysa i sängen när man kommer in i rummet.

Det viktigaste är att lägenheten känns mysig. Att man vill gå omkring hemma och bara mysa. Det är min absoluta favotirsysselsättning.

/Malin


2 kommentarer:

  1. Åk till colorama och kolla. Dom har stenkoll, plus att dom har huuuuur mkt tapeter som helst. Du kan garanterat hitta nåt som du gillar :)

    SvaraRadera
  2. Tack Alex! Ska åka dit och kolla med dom:)/M

    SvaraRadera