onsdag 29 februari 2012

Bye bye!

Då var det dags att lämna efter 2 1/2 år och gå vidare för nya utmaningar (klyscha!) Hur som så känner jag mig väldigt v-modig idag, hela tiden så tänker jag; det är sista gången som jag gör de här...

MEN jag vet att det kommer att bli grymt bra på mitt nya jobb. Jag kommer att lära mig en massa nya saker och förhoppningsvis även få en massa nyenergi. Det jag kommer att sakna allra mest är mina kollegor, dem är alltså helt sjukt bra. Sen kommer jag att sakna att vara den som kan mycket och vara den som personer kommer till och frågar. Från veteran till novis. Det är nog nyttigt för mig att bli ny på jobbet...

//Jesan

2 kommentarer:

  1. Jag förstår din ångest, men tänk på att det är ganska skönt att vara novis ett litet tag, då behöver man inte ta så mycket ansvar!

    Det kommer att gå jättebra, för du är bäst!!!

    SvaraRadera
  2. Smal du har blivit!! :)

    SvaraRadera