tisdag 28 februari 2012

En av mina bästa känslor:

Fullt i skafferiet,
fullt i frysen,
fullt i kylen!

Man kan liksom bara gå in och ut ur kylen och ta vad man vill, man behöver inte tänka så mycket på vad man ska laga för mat för att man har så himla mycket att välja på. Är det bara jag som är såhär besatt av tanken på att ha mycket olika sorters mat hemma? Det kanske är för att jag är så kräsen, att jag liksom njuter av tanken på att jag kan välja hejdlöst.

Den här veckan är jag glad igen, har haft en himla depperiod över några veckor som förhoppningsvis är över nu. Nu bultar mitt hjärta lite extra för:
<3 vårkänslor
<3 jag har bara några dagar kvar på statistiken
<3 ska snart bli en frisk klättertjej o dä
<3 men även en riktig IBW snart
<3 denna underbara människa som jag får spendera mitt liv med. Så förstående, varm och bara helt underbar.
Håll ut kamrater, vi går mot härligare tider.
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar