torsdag 9 februari 2012

Bölar.

Är i ett allmänt fragilt state of mind denna vecka. Känner mig så himla deppig och blä vad det är tråkigt. Försöker trösta mig själv med att titta på djurprogram där dom räddar skadade djur och tjuta litegranna till det. Nyss var det en Golden som bröt ryggen i en bilolycka och så fick man se när hon sprang runt flera månader senare med en rullstol till bakbenen, å gud vad jag tjöt då.Försöker hela tiden tänka att jag ska "treat myself", att jag är värd det nu när jag är så snyftig. Så idag ska jag köpa nagellack och hårolja så kanske jag blir glad.
Bild på gulli hund blir man också glad av.

Men resten av veckan innebär bara en massa kul. Fika med Madonna, ha PJ-party hos residens Hedberg, chillkväll hos Sofie med bastu och mat, och sen bara ha en lugn helg och njuta så mycket jag kan. Sen nästa vecka ska jag sluta menstjura, lovar.

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar