tisdag 28 februari 2012

Förändring

Blir lite avis på Mallan som ska få inreda en hel lägenhet själv och får skapa sitt eget CASA. Jojjan har också nyligen flyttat in i en ny lägenhet och går fortfarande på lyckorus för deras fina lägenhet. Nu tänker ni att jag är en bitterfitta va?!?! Men det är jag inte utan jag är önskar min vänner all bostadslycka de kan få och all lycka där över. MEN jag kan känna att jag blir lite inspirerad till att skapa förändring i mitt hem. Så nu när jag kom hem på eftermiddagen började jag leta efter lite projekt att påbörja. Det sluta med att jag slängde 3 ruttna blommor.. Sen orkade jag inte mer! Jag gör slut med själv för att jag inte är mer "fixig" men det faller sig inte naturligt för Jesan. Jag kan påbörja projekt men inte avsluta, that´s just ME!

Nu ska jag och Mallan åka och storhandla, tänkte jag kunde köpa lite blommor ;)

//Jesan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar