fredag 3 februari 2012

Pass-på-gråt

Jag borde egentligen inte kolla på sorgliga filmer för att jag kan inte hantera det. I går råkade jag gläppa över på 7:an och började se filmen allt för min syster. Jag har sett den tidigare med clowerna och då grät vi i kapp under hela filmen. Igår var inget undantag kan jag säga. Jag grät konstant och hulkade om vartannat. MEN där tog det inte slut... Efter filmen när jag skulle borsta tänderna och gå och lägga mig så fortsatte jag och gråta. Jag låg och lyssnade på P3 dokumentär och bara grät, somna in med mina tårar och vakna upp svullna gråtögon. Tilläggas bör att jag hade ingen som  helst anledning till att gråta. Det måste ha blivit någon form av pass-på-gråt.

Så här efteråt känns det lite lättare, jag behövde nog ett ordentligt gråt.

//Jesan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar