torsdag 23 februari 2012

Prinsesstårta till alla

I dag kan vi inte undgå att en prinsessa är född! Konstig som jag så har jag en massa andra frågor med anledningen av denna födelse.

Tv4 nyhetsmorgon har bara gäster som kan kommentera händelsen. När ringde de och bokade dessa gäster? Vad hände med de andra som ev var planerade att få komma till morgonsoffan. Mediasverige måste ha haft fullt upp under hela natten.

Jag tänker löpet till Aftonbladet och Expressen, är de tvugna att göra en ny tidning till idag? Löpet borde redan ha varit satt innan de fick nyheterna. Skickar man ut ett nytt löp till eftermiddagen?

Tacksam för den som har svar på mina frågor :)

//jesan

2 kommentarer:

  1. Älskar dig och din konstiga hjärna!/M

    SvaraRadera
  2. Ohh söta du! Har du några svar på mina frågor ;)?!?!?!

    SvaraRadera