söndag 5 februari 2012

Friluftsliv.

Det vankas ännu mer skridskoåkning idag. Känner mig som en sån himla friluftstjej! Hade proffsiga vinterkläder på mig igår och kände mig så himla...frisk. Men gud, så trött jag blev efter ett tag. Vi åkte rätt långt bort (i mina ögon) och när vi skulle vända tillbaka så kände jag bara: nae, benen kommer aldrig att orka. Så då fick min hjälte ta tag i min stav och så drog han mig tillbaka. Haha, ska hålla mig närmare land idag.

Idag i alla fall, så ska Malin och Jessica följa med också. Jag och Malin planerade allt i matsäcksväg igår kväll, vem som skulle göra vad osv. Smidigt. Ända tills jag pratade med henne imorse och hon inte kom ihåg vårt matsäckssamtal för fem öre då hon varit intoxicated under hela samtalet. Då fick vi planera om helt enkelt.

Heja friluftshelg!
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar