söndag 29 januari 2012

You hate us cos were beautiful, but we don't like you either, were cheerleaders, WE ARE CHEERLEADERS!

Mitt kalas igår blev 10 ggr mer lyckat än jag hade kunnat hoppas på. Alla var så fina och hade fina presenter med sig. Fina kläder, fina viner, en fin skål, presentkort på Mc Donalds, blommor och massa andra fina grejer. Av Jessica och Johanna fick jag en boomerang-skjorta som jag har varit för snål för att köpa till mig själv.

Jag kände mig himla fin i cheerleading-outfit.


Alex och Pia.

Viktor hade 50 cents t-shirt på sig sa han.

Becka och Anton var influgna från Lund och Idis från Stockholm.

Brother from another mother.



Pingisturneringen blev succé i år igen och det var ännu roligare när typ en ko möter en cheerleader.





/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar