onsdag 4 januari 2012

Galenskap.

Min fjärde rökfria dag idag. Heja mig! Men det är jävligt tungt alltså. Tips till er som ska sluta röka i framtiden: välj en tidpunkt i livet när allt inte känns som en uppförsbacke för det underlättar då sannerligen inte. Vädjar till alla jag känner att de i största möjliga mån ska hålla sig på god kant med mig för annars blir jag vansinnig. I natt vaknade jag tre gånger (inte direkt så att jag inte behöver sömnen) och var så jävla arg, men kan tyvärr inte minnas för vad.

Fin print va? Det vill jag också ha hemma. Jag gillar djur i människokläder väldigt mycket om någon har missat det...

/ Johanna

2 kommentarer:

  1. Yey, Lisa Bengtsson! Är vän med hennes assistent och blir alltid lite (orimligt) nöjd när jag ser hennes grejer på bloggar :)

    SvaraRadera
  2. haha det tyckte jag var sött! det hade jag nog också blivit om jag hade känt hennes assistent :)

    /johanna

    SvaraRadera