onsdag 25 januari 2012

Supermysiga månadshandlingen.

Vet att detta börjar bli tjatigt nu, men åh vad jag är trött. Jag tror att jag har gått in i årets senvinterdepression nu faktiskt för det verkar inte ha att göra med hur mycket/lite jag har gjort under dagen. Idag tackade jag t ex nej till en mysig gruppmiddag med tjejerna i klassen till förmån för storhandling på Ica maxi och grisande i soffan.

Är det någon mer än jag som tycker att det är så himla mysigt att storhandla? Folk överlag (i synnerhet Viktor) verkar tycka att det är väldigt jobbigt och besvärligt. Jag älskar att gå runt på Ica Maxi precis efter att man har fått lön och bara ta allt vad man vill ha i matväg. Sen när man kommer hem så packar man in allt så både kyl, frys och skafferi blir överfullt och så tänker jag på alla goda maträtter jag ska laga. Mmmm!

God natt.

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar