onsdag 11 januari 2012

Lägga.

Idag är jag så extremt trött. Det blir man om man sitter uppe sent och kollar på en fyra timmar lång NHL-dokumentär när man ska upp klockan sex. Ej att rekommendera.
In other news så har jag börjat leta efter en ny lägenhet. Jag älskar ju min lilla mysiga lägenhet men det känns lite segt att ha 36 kvadrat att röra sig på när man är 26 år och har fast jobb. Så om någon ska sälja en 2rok renoveringsobjekt på söder eller öst så kan ni väl höra av er.

Nu börjar förberedelserna för mitt 26-årskalas också. Jag är så himla peppad för i stort sett alla som jag ville ha där kan komma. Det blir amerikanskt tema på kalaset så i veckan ska jag köpa utklädningskläder. Heja! Det blir min första riktigt uppstyrda födelsedagsfest på många år och det ska bli så himla kul.

Och min pappa fyller år idag och eftersom han alltid varit en trogen läsare av Stjärnorna på Öst så vill jag gratta honom på bloggen. GRATTIS PAPPA!

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar