fredag 20 januari 2012

En snabbvisit i Skåneland

Sitter på tåget på väg hem från Lund. Denna gång blev det ett kort besök på 20 timmar men ack så givande. Att komma hem till Anton och Rebecka ger mig alltid så mycket energi och jag lyckas alltid stänga av verkligheten. Jag kan släppa allt och fokusera på att bara må bra. Alla superkändisar har ju någon exklusiv ö som tillflyktsort, lund är min!! I går kväll bjöds i vanlig ordning på en supergod middag. Efter middan började det snöa riktigt ordentligt så jag och bex gick ut i snökaoset och gjorde en snögubbe.. I morse när jag vakna så var snön borta igen så snabbt gick det. Becka och Anton hade även lite modevisning för mig deras nya skidkläder!

Nu är det hem till norrpan igen och i kväll blir de spelkväll hos jojjan!

// jesan





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar