lördag 7 januari 2012

Nu sitter jag och Viktor på tåget mot Köpenhamn. Vi ska på spaweekend förstår ni. Eller ja, vi får se ifall pengarna räcker till nåt spa men nån liten fotmassage eller dylikt ska vi väl kunna unna oss. Vi ska ju bo på hotell i alla fall!

Någon som har ett snabbt tips på nåt man måste se/göra i cph?

Tror inte att jag har sagt att jag fick en resa till Paris av Viktor i julklapp förresten. Fan vad smidigt att vi gav varandra en varsin resa och till olika ställen till och med. Dit ska vi i april och då har jag bestämt att man faktiskt får röka för det gör man i Paris!

/ Johanna

Ps.skrivet imorse men publicerat niu.

2 kommentarer:

  1. Åh ha det så jättemysigt nu mitt favorit gulle par. Har varken hunnit tacka eller något efter nyår. Både jag och Kalle hade superkul, Kalle sa att han inte haft så roligt på år :D. Hoppas pengarna kom in som dem skulle. Vi hörs när jag är på hemmaplan igen (om 3 veckor) då kanske ni är sugna på Sthlm? Vi hörs om det. Puss

    SvaraRadera
  2. PARIS=RÖKA=MYCKET+VIN

    SvaraRadera