lördag 14 januari 2012

Lördagslyx.

Har världens lyxigaste lördagsmorgon. Jag uppskattar mina helger så himla mycket nu efter att jag har slutat jobba helg. Viktor drog och spelade innebandy vid 8 så sen dess har jag legat i sängen och tittat på nyhetsmorgon, dricker kaffe, planerat i min kalender och drömt om en svennig charterresa. Jag och Viktor pratade om att ev. åka på solresa istället för att åka till Paris. Bara få lite sol och energi vore så himla skönt.
 
Efter frukosten ska vi till Nostalgiladan och se ifall de har några roliga möbler som vi kan tänkas "behöva". Också ett tips till er runt Norrköping/Linköping som gillar 2-handmöbler. Nostalgiladan har ett bra urval med allt från tidigt 1900-tal till 50- 60- och 70-talsmöbler och prylar. Stort plus för att de är ganska billiga.. Dock minus för att hon som jobbar där är så himla jobbig. Jag försökte gå därifrån i säkert en kvart förra gången men hon bara babbla på om nån kvinna från Stockholm som skulle åka ner och köpa ett teakbord men inte fick plats med stolarna i bilen? Som om jag bryr mig...

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar