tisdag 31 januari 2012

MVG+ i skolkbetyg.

Jag skulle ha läst statistik här hemma i dagarna två, men jag kan verkligen inte koncentrera mig. Om man räknar ihop dessa två läsdagar så har jag nog sammanlagt ägnat ca 20 minuter åt statistiken i alla fall. Men gud, vilken bokstavskombination lider jag av? Jag barre springer runt här hemma och gör andra saker hela tiden. Storstädade igår och idag har jag väl inte hunnit med något nyttigt än så länge. Väntar på att Viktor ska komma hem så att vi kan åka till Ingelsta och titta på skräp.

Tjing tjong hoppas att jag klarar av tentan i alla fall. Kan förresten passa på att visa vad vi köpte på nostalgiladan sist. Vi fick precis som befarat en halvtimmes lektion av tanta som jobbar där om hjortarnas produktivitet, treuddshorn (?) och yada yada yada *yawn* zzZZZzzzz, alltså det måste vara den ensammaste människan i världen...
 Älskar hornen! Vi har satt dem över valvet i vardagsrummet bredvid den öppna spisen, så nu tänkte jag att det ska bli lite Aspen Skilodge-style hemma hos oss. Måste hitta fårskinnsfäll, kohudar etc.
Butelj (heter det så?) från Nostalgiladan och Viktors pappas LP-skivor. Vi kan inte komma på vart vi ska göra av dem. Är det någon som har tips på bra förvaring till skivorna?

/Johanna

1 kommentar:

  1. Back, jag har en fin brun i plast med hjul på som jag inte använder.

    SvaraRadera