söndag 8 januari 2012

Dröm.

Jag har börjat drömma så konstiga saker. Häromdagen drömde jag att jag sköt två personer och att jag åkte dit och skulle in i fängelse. Jag tog det med ro och tyckte att det skulle bli skönt att ta det lugnt och kanske börja skriva på en bok.

Inatt drömde jag att en tatuerare som jag känner hade tatuerat hela min rygg när jag sov. När jag sen upptäckte det och blev helt hysterisk blev han skitarg på mig och sa att jag inte skulle ifrågasätta honom som tatuerare.

Ja, Johanna, jag vet att du tycker att folk som berättar om sina drömmar är ca det tråkigaste som finns men det struntar jag i.

/Malin

1 kommentar:

  1. Nä det är mer när folk gör utdragna försök att förklara en surrealistisk dröm som jag blir irriterad. Typ: "först var vi uppe på en kulle, sen helt plötsligt var vi hemma hos din farmor, helt sjukt!"

    Som om drömmar vore normala liksom. Där tog ju Linda Rosing priset när hon beskrev i sin blogg om nån yxmördare som satt på taket på hennes bil? Dina drömmar är ju roliga (och kortfattade).

    Jo

    SvaraRadera