fredag 27 januari 2012

Sony Vaio

Nu har jag äntligen köpt mig en ny dator! Det blev en Sony vaio, 11,6". Det känns som om vi har klickat bra redan, jag och dattan. Jag var SÅHÄR nära på att köpa en acer som var helt plastig och jätteful, men så tänkte jag att det var så dumt om min snålhet skulle stoppa mig till att få en bra dator så jag la till pengar jag egentligen inte hade och fick istället den jag hade tittat på tidigare.


Nu återstår bara att köpa ett fodral till den. Någon som vet var man kan hitta fina alt. billiga? Jag vill ha ett som inte är en väska om ni förstår vad jag menar, utan fodralen ska bara skydda datorn när den ligger i väskan.

Nu ska jag och klippa mig och färga håret. Insåg när jag kollade igenom bloggen att jag inte har varit hos frisören sedan september 2011. Inte så konstigt att det känns som Svinto i längderna där det fortfarande är blekt och som ett smörpaket i hårbotten där min fina råttfärg har växt ut ordentligt.

/Johanna

1 kommentar: