lördag 1 oktober 2011

Bråkmakerska.

Asså. Jag är så jävla mycket på krigsstigen just nu. Önskar att jag kunde skylla mitt dåliga humör på mens eller dylikt, men tyvärr det går inte. Ibland kan man väl bara få vara lite tjurig? Vill gå och dra något gammalt över mig, men jag ska faktiskt hem till Anna snart och det tror jag kommer bli bra mycket roligare.

Obs att jag gjorde bort mig förut när jag och Viktor stod och snacka med en på Trozelli. Då kommer min kompis Elin och går och jag ba vinkar glatt "nämeeeen hej!!". & så är det naturligtvis inte alls Elin, utan någon annan random som vinkar tillbaka. Det var skämmigt att jag hade vinkat fel i ungefär en sekund tills hon gick vidare. Men då följde vi omedvetet efter henne och vi var tvungna att mötas igen inne på Coop. Då blev jag ytterst obekväm och va tvungen att hälsa på främling en gång till. Okej, jag är dum i huvudet, det här kan ha varit århundradets tråkigaste och onödigaste anekdot. Ska hitta nåt gammalt att hänga över mig snarast hej då.

/mvh Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar